[Poradnik] Jak założyć Jednostkę Ratowniczo-Gaśniczą

Autor Wątek: [Poradnik] Jak założyć Jednostkę Ratowniczo-Gaśniczą  (Przeczytany 4903 razy)

Offline ToNy

  • Zasłużony
  • Nadbrygadier
  • *
  • Wiadomości: 167
  • Reputacja: 93
  • SA PSP Poznań
[Poradnik] Jak założyć Jednostkę Ratowniczo-Gaśniczą
« dnia: 22 Sierpień 2010, 12:45:33 »
Poradnik - Jak założyć Jednostkę Rarotwniczo-Gaśniczą.

ZANIM ZACZNIESZ GRĘ, ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM!


Witam, przedstawiam wam dzisiaj poradnik mojego autorstwa. Wiele razy pomagałem nowym graczom zaczynać, a teraz postanowiłem zrobić instrukcję, którą powinniście zrozumieć bez problemu.

CO ZROBIĆ, GDY CHCEMY ZAŁOŻYĆ JRG?

1. Przede wszystkim należy się zastanowić jaką nazwę będzie miała nasza JRG (miejscowość, w której się znajduje). Może to być zarówno realna nazwa (np. JRG Wadowice), jak i fikcyjna (np. JRG Sprej).

2. Gdy już to mamy za sobą, to czas na wybór auta. Pojazdy wybieramy ze spisu pojazdów dla JRG, lecz należy pamiętać, iż limit na zakup samochodów dla JRG wynosi 1 mln. 300 tys. Tutaj należy się dobrze zastanowić. Kupione auta nie będziemy mogli szybko zamienić na inne. Możemy kupić takie, które realnie mamy w jednostce w naszej miejscowości lub jakie Wam się podoba. Jeżeli kupicie auta za np. 1 mln., to pozostałe 300 tys. przechodzi na Wasze konto.

3. Po wybraniu auta kończy się jakby pierwszy etap. Możemy już założyć wątek z naszą jednostką. W tym celu wchodzimy w dział Zmiana I lub Zmiana II lub Zmiana III i klikamy "Nowy wątek" (czerwony przycisk nad granatową belką). Następnie w temacie wpisujemy nazwę jednostki (np. JRG Wadowice), a w polu poniżej wklejamy całą linijkę naszego pojazdu ze spisu (np. GBA 2,5/16   Star-Man   --> 200 tys.). Dodajemy również numery operacyjne, np. 361[K]21.

4. Należy pamiętać by wyboru pierwszych pojazdów do waszej jednostki dokonać z przedstawionej listy Wozy (tylko dla nowych graczy) zamieszczonej w dziale o takiej samej nazwie.

Tyle wystarczy do tego, aby nasza jednostka mogła funkcjonować. Jednak każdy z was chciałby mieć ją ładniejszą, wkleić zdjęcia remizy, pojazdu/pojazdów itp. Dlatego teraz przedstawię krótko, jak można łatwo to zrobić.

POPRAWA WYGLĄDU NASZEJ JEDNOSTKI.

1. Bez polepszyć wygląd jednostki należy zmodyfikować nasz wątek. Na początku polepszenia szaty graficznej naszej jednostki, robimy duży napis nazwy. Piszemy np. JRG WADOWICE, następnie zaznaczamy tekst i wybieramy efekty (np. wyśrodkowanie) z paska u góry:


Możemy wybrać parę efektów. Po każdym wybraniu należy od nowa zaznaczyć tekst, pomijając kody. Takimi efektami możemy uatrakcyjniać każdy wyraz.

2. Następnie pasowałoby wkleić zdjęcie strażnicy. Może to być zdjęcie realne, wykonane przez was, lub innego autora od którego posiadacie zgodę na jego użycie. Jak dodać zdjęcia i na czyje zdjęcia posiadamy zgodę, znajdziecie w poradniku autorstwa Vanesa.

3. Po wklejeniu fotografii możemy podać kilka informacji o naszej jednostce. Gdzie się znajduje, jaki obejmuje obszar, ile posiada członków itp.

4. Teraz czas na wyposażenie jednostki. Piszemy np. "WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI" a pod spodem typ i model naszego auta, wraz z parametrami i numerami operacyjnymi, np. "361[K]21 Star-Man GBA 2,5/16". Szukamy zdjęcie przedstawiające nasz wóz. Jak i jakie wklejać zdjęcia wiecie już z poprzedniego punktu.

5. Pod zdjęciem lub nad nim możemy dodać również parę informacji na temat jego wyposażenia, parametrów itd.

Reszta zależy od was. Wygląd i estetyka waszej jednostki świadczy w pewnym stopniu o was. Postarajcie się robić to jak najlepiej :)

DALSZY CIĄG WASZEJ KARIERY.

Po założeniu jednostki należy czekać na przydzielenie wam opiekuna (moderatora). Nie zrażajcie się, gdy nie dostaniecie go w tym samym dniu. Moderator jest też człowiekiem i nie siedzi przed komputerem 24/7, czekając tylko, aż ktoś założy jednostkę. Czas przydzielenia moderatora nie powinien przekroczyć 3 dni (jeśli tak się stanie, to proszę o umieszczenie stosownej informacji w tym wątku). Będzie on wam dawał akcje, wezwania, które macie opisać w poście, czas na wykonanie akcji to 48 godzin (czyli do następnej zmiany). Opis powinien zawierać wszystkie wykonane czynności:
 - wyjazd wozu z koszar,
 - dojazd na miejsce zdarzenia,
 - zastaną sytuację,
 - podjęte działania,
 - powrót do bazy.
Dodatkowa można opisać korespondencje radiową. Akcje dostajecie co każdą zmianę. Może być ich 3, a może być tylko jedna - nie ma na to reguły. Mogą zdarzyć się również zmiany bez wyjazdów. Nie macie prawa sprzeciwiać się temu. Za opisanie akcji dostaniecie wynagrodzenie pieniężnie. Od opisu akcji i jej stopnia trudności zależy jakie to będzie wynagrodzenie. Za zebrane pieniądze będziecie mogli doposażać swoje jednostki w samochody i sprzęt.


Poradnik by ToNy Korekty: Fojerman, na podstawie poradnika "Jak założyć jednostkę OSP" by Pako998.
« Ostatnia zmiana: 08 Styczeń 2016, 13:04:49 wysłana przez Fojerman »