ZMIANY W REGULAMINIE DOTYCZĄCE URLOPÓW

Autor Wątek: ZMIANY W REGULAMINIE DOTYCZĄCE URLOPÓW  (Przeczytany 575 razy)

Offline Fojerman

  • Zasłużony
  • Generał Brygadier
  • *
  • Wiadomości: 864
  • Reputacja: 84
  • Jednostka OSP: [klik]
ZMIANY W REGULAMINIE DOTYCZĄCE URLOPÓW
« dnia: 16 Marzec 2016, 23:55:35 »
W trakcie odbywającej się ostatnio kontroli pracy jednostek podjęto decyzję o wprowadzeniu zmian w regulaminie głównym gry dotyczącym urlopów jednostek. Zmiana ta dotyczy działu IV REGULAMINU GŁÓWNEGO GRY tj. PROWADZENIE JEDNOSTKI, OPIS i OCENA AKCJI.

Zmieniono brzmienie punktu 7, 7.1 oraz dołożono punkt 7.2

Do najistotniejszych zmian trzeba zaliczyć:

-maksymalny wymiar urlopu wynosi 30 dni.
-brak możliwości zawieszenia jednostki bądź wzięcia urlopu na tzw. "czas nieokreślony"
-po upływie 30 dni jeśli gracz nie poinformuje moderatora prowadzącego o powrocie jednostka zostaje automatycznie usunięta

Link do regulaminu http://esluzba.com.pl/index.php?topic=10946.0

WSZYSCY GRACZE ZOBOWIĄZANI SĄ DO ZAPOZNANIA ZE ZMIANAMI I STOSOWANIEM SIĘ DO NICH !!
Administrator
Administracja, OSP II, Nieprodukowane - w razie pytań pisz na PW

Straż...to nie zawód, nie pasja... to życie !
Jeśli pomogłem, uracz punkcikiem. Będę wdzięczny.

www.ospzychcice.visualnet.pl